3.9.15

Komfort pro tělíčko i duši (Testování oblečení "bebemod")

Při jedné krásné příležitosti jsem měla možnost seznámit se s paní Michaelou Mastišovou, která v rámci své firmy Life4you s.r.o. vede slovenský internetový obchod www.dudlikovo.sk. Mívám z nakupování přes internet obavy ohledně kvality zboží. Věřím, že nejsem jediná z maminek, která váhá. Je skvělé, že mohu otestovat několik produktů určené malým dětem ze zahraničního e-shopu. Testování oblečení bylo podrobeno nejedné zatěžkávací zkoušce, včetně různého umazaní, ožužlávání a vytahávání.

Vonný olejíček do aromalampy „Sladké sny“
Olejíček je určen pro navození příjemné nálady k odpočinku pro malá miminka. Je označen zeleným bodem a obsahuje vonnou složku a parafínový olej. Připravený roztok vody a několika kapek oleje jsem zahřála v kádince aroma-lampy patnáct minut před tím, než jsem Ádu přinesla do pokoje. Energie měla dostatek. Koulela se po zemi tam a zpátky. Na můj vkus je vůně hodně sladká, ale dcerka na vůni reagovala pozitivně, a také nekýchala. Po půl hodince jakoby „roztála“ a odpočívala. Vzhledem k síle aroma jsem si netroufla jej aplikovat do oleje k masáži, jelikož pro vhodnost nemá příslušné označení. To je jediné, co mi u olejíčku schází.


Dětské ponožky „Sun Tour socks“
Příjemné pletené ponožky 80% bavlna a 20% elasticity. Pratelné na třicet stupňů. Jsou příjemné, nepadají a pěkně prohřejí nožičky. V délce by strana doléhající k lýtku mohla být o malinko delší, ale jinak jsme obě velmi spokojeny. Dcerka hlavně proto, že je snadno sundala a mohla cumlat. Upozorním, že Áda řádně ověřila, že táhnou vodu, respektive sliny. Při hrozbě navlhnutí bych je tedy vyměnila za jiné.


Dětské body „bebemod“
Dívčí body je dceři v současné době větší. Nyní nosí velikost 62/68. Ale to vůbec nevadí, jelikož používáme látkové pleny, pohodlně body zapnu přes zadeček a nožičky v tříslech nikde netáhne. Materiál je pevný a příjemný, 100%bavlna. Žehlí se velice snadno (sklady nepřetrvávají), výšivka motýlka zůstala krásná i po vyprání a vyžehlení. Tuto přednost zdůrazňuji hlavně proto, že se, u jiných, mnou zakoupených nových produktů z kamenného obchodu, objevily malé trhlinky kolem kraje obrázku. Lem je krásně zdoben výšivkou stříbrnou nitkou, které si zachovala tvar též. Patentky se zapínají a rozepínají snadno, není třeba vynakládat síly. Celkově jsem s tímto kouskem oblečení velmi spokojena. Věřím, že dlouhodobě vydrží.


 Dětská čepička „bebemod“ Medvídek
Pokrývka hlavy v růžovo-bílé kombinaci je ušita z příjemného bavlněného úpletu. Hezká stylizace do čumáčku medvídka a našitá ouška dávají čepičce prvky roztomilosti. Když tak ležela na stole, neřekla bych, že je střih čepičky tak slušivý. Příjemně mě překvapila. Praná je dvakrát. Dle štítku je pratelná do třiceti stupňů v ruce. Já jsem jednou vyprala v umyvadle a jednou na šetrný program pro jemné prádlo na třicet stupňů v pračce. Čepička nejeví žádné známky poškození a zachovala si tvar. Je dobré čepičku vyžehlit, aby ouška pěkně držela. (Na fotce má dcerka zkrabacený lem, protože se v čepičce opotila při spinkání, opřena o čelíčko, na mé hrudi). I když jsou dovnitř všity pásky na zavazování, nejsou třeba. Čepka hezky drží díky pružnému pásku vzadu a další jištění není nutné. Uvítala bych na štítku přesný popis materiálu. Nicméně je u mě "méďa" jasným vítězem tohoto testování!


Celkově mám ze zboží, které si sami můžete objednat na www.dudlikovo.sk ,skvělý dojem! Nakupovat v e-shopu mohou i zákazníci z České Republiky. Poštovné k nám vyjde na 5,00 (Euro). Pokud jste ze Slovenska, můžete k objednávce s doručením v rámci Bratislavy počítat doručení ZDARMA. A překvapilo mě, že balné si firma neúčtuje vůbec. E-shop nedělá jen servis, ale také kvalitní zboží! Zde jej rozhodně najdete. Z blogu se přímo do obchodu prokliknete přes obrázek v zápatí stránky.


Moc děkuji paní Mastišové za možnost testování.


Žádné komentáře:

Okomentovat